onsdag 4. november 2009

Hei tante i peru:)


He du d bra?:)

3 kommentarer:

Snekkerfrue sa...

Hallo hallo hallo kjære søde nevø! Endeli! Der va du heldivis igjen!!;) Så kjekt å sjå deg og så STOR du he blitt!! Sidde du heilt aleina uden å detta bag ellar fram? Så spennande!!=D Då ska me jammen meg lega når eg kjeme heim. Eg glede meg t å sjå deg igjen!!=D Kjempeklem frå tante Diddi i Peru=)

renate og kjetil sa...

Heisann!!=)
Ja nå vett du at eg smugkikke inne på bloggen din, så nå kan eg jo legga igjen eit spor itte meg og=) Så herlig Svein Mathias er og så flink han er med å sitta!! Mariell er og begynt såvidt.. men trenge ennå litt sikring rundt seg for plutselig legge hu seg bang ner!! tihi=)

Svein Mathias, Siv Olaug og Per Sveinung!:) sa...

Hei!:)
Tante Diddi: Ja, nå e eg så stor, glede meg t å lega me deg når du kjeme heim:) Klem frå Svein Mathias!

Mariell, Renate og Kjetil:
Hei:) Ja, nå vett me om smugkikkinge;) Ja, han he blitt kjempe flink t å sidda...men støtte opp (bilde e tatt når eg sadd på golve me han:) ) Han he sett seg opp aleina to gonge:) Kjempe gøy når han lære nye ting:)
Såg bilde av Mariell au, ei nydelig jenta:) hu hadde blitt flink t å sidda hu au:)
Lykke t å sennefesten på lørdag!