onsdag 31. august 2011

TERMIN dagen e her, men intet nytt! Glede åkke t SEPTEMBER:)




  • På sjølvaste termindagen he meg og SM våre på Hompland ein tur hos oldemor og oldefar! Her traff me au Mormor, Tante Ingunn, Marius og Onkel Martin!:)
  • Som bildane vise he me bygd butikk som Svein Mathias he i sanden...den benken va jammen meg stas!:)
  • SM og meg he rakt opp graset som far slo med ryddesage si...detta ligge nå fint t tørk i garasjen...så litt bonde e me i Haughom au:) Så i mårå e d ud å SNU d:)
  • SM va au så hærlige der han målte om eg va beine me vaddaren sin:)
  • Besøg av Tone Karin, Tiril Iselin, TOMMY og Kristoffer! Tommy e HELTEN t Svein Mathias!:) 

Ha ein fin kveld!:)

3 kommentarer:

May Bente sa...

For ein fin termindag dåkk he hatt:-)
Me vente på nytt kver dag, for me glede åkke så te å treffa Ola Tobias!

Snekkerfrue sa...

Så gøy me blogginnlegg og bilda nesten kver dag!=D Glede åkke t d skje;) Kanskje nå t helge? D hadde eg ligt:)

Svein Mathias & co sa...

May Bente: Me hadde ein kjempe koselig dag!:) Takk får koselig besøg av dåkke i dag:)

Snekkerfruen:) Passe fint i helge;) Ska banka på å sei d hadde past tante veldig bra!:) Snakkes i helge då:)